A blogger for hexagonteam, me and my family... thanks for everyone who supports this one. It really means a lot to me. Visit my other blog www.tikitoy.blogspot.com and www.hteam.blogspot.com

Saturday, July 23, 2005


Thanks to everyone............. thanks jud kau... thanks sa akong family.. My MOTHER, my sisters... mga bayaws... ni kuya totoy.. akong uban cousins.. sa friends... Hexagonteam... sa akong my labz na darby si Ma. Janessa Rhodora Velez............. sa akong mga instructor sa Cebu Institute of Technology. sa akong mga ka compete na friends nako og sa akong ka team... like USJR,UC and uban pa.. og SA akong MASTER nah si God Father, the Son And the Holy Spirit and all the angels and saints.. to mama mary. salamat jud kau tungod nin u naka abot ko sa akong naabtan near or far.. basta mao nah ni... Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home