A blogger for hexagonteam, me and my family... thanks for everyone who supports this one. It really means a lot to me. Visit my other blog www.tikitoy.blogspot.com and www.hteam.blogspot.com

Saturday, July 23, 2005


hehehe.. interview nako sa channel.... hehe.. nakalimot ko sorry.. limtanon baya ko... hehehehe... basta mao nah siya... naa sa cable.. wala nako khaibaw kung unsa akong gipangyaw yaw diya... basta... what I want to say unta is................. thank you to guyz and galz who supported me.. alabi nah sa akong family, friends, intructors and competition (friends) like ni Agnes and friends sa USJR... ka2 silang taga UC, ka2ng taga CITE. og tanan2x na nag salig kanako.... especially sa akong GF nah si Ma. Janessa Rhodora Velez.. nah nag pray gyud og nag pa hatag nako og kusog.... and most of all............. the guy who does it all.. without him I will not come this far..or near.. heheh.. He is my master... my friend.. my Everything... he IS MY GOD... thanks to you... Amen Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home